תשובה אחת
תהיי שמחה
אנגליה זה מקום מדהים
את יודעת אנגלית טוב? עם מבטא?

קצת קשה בחו"ל לילדים בחטיבה אבל את תוכלי להסתדר:
תחייכי, תהיי שמחה כל הזמן בראש, אופטימית. זה מושך אנשים.
תתרכזי בתחביבים שלך ואל תתביישי לעשות אותם ליד אף אחד.
תדברי עם אנשים, תצרי שיח. תשתתפי בשיעור, במשחקים, בקבוצות וואצפ (שם לא יותר מדי, תקפידי שהודעה תהיה מקסימום שתי שורות), בדיונים. תזמי פעילויות ותהיי ערנית למה שקורה בכיתה ואצל האנשים שמעניינים אותך.

יהיה טוב 3>
אנונימי