5 תשובות
כמה זה הרבה חיסורים?
בכ"מ יכולים להזמין לך קבסית (קצין/נת ביקור סדיר)
בכ"מ יכולים להזמין לך קבסית (קצין/נת ביקור סדיר)
אם יש לך המון חיסורים (אצלנו שזה עובר את ה13%) זה יוריד לך בתעודה
כל עוד יהיה לך ציונים טובים הכל טוב
אף מנהל לא. רוצה להעיף תלמיד שמעלה לו את הממוצע בבית הספר
אף מנהל לא. רוצה להעיף תלמיד שמעלה לו את הממוצע בבית הספר
יכולים להשאיר כיתה אם זה ממש חמור
בדרך כלל שולחים קבסית
בדרך כלל שולחים קבסית
אצלנו (יב) אומרים שמעל 30% היעדרות לא נהיה זכאים לבגרות.
לא יודעת עד כמה זה רציני.
לא יודעת עד כמה זה רציני.
באותו הנושא: