תקשיבו יש לי קראש כבר בערך שנה-שנה וחצי, אני מאוהבת בו,זה מעבר לקראש.אני חושבת עליו הכל רגע נתון,
הוא הציע ליברה דלי שהם בכלל לא מכירים עןקב באינסטגרם ובעיניי זה נוטה לעצבן אותי, וזה אומא שהןא מרגיש אליי נשהו, אבל בכללי אני כמעט בטוחה סהוא מלכלך עליי ומדבר אליי מגעיל. חשוב לציין שבהתחלה כל השכבה ידעה על הקראש הזה ואז חשבו שירדתי ממנו ועכשיו... הןא גם כצב לי מזלט ביומולדת ואני ממש לא יודעת מה לעשות אני מאוהבת בו,אבל אני לא יכולה להגיד לו כלום ותמיד שאני מנסה לפתח איתו נושא שיחה הוא מעביר נושא או מתבייש...והוא גל די מניאק אז כל הדכבה תגע את סה... עזרה בבקשה בבקשה אני כבר באמת אבודה... מכירים את השיר נשף? שאומרים שם בהתחלה "עכשיו כואב לי רק שאני נושמת" ואני ממש מרגישה שזה נכון,הנשימות שלי כבדות ואני מרכישה שכואב לי