התחברות
הרשמה
בנות גם לכם יש תסביכי שיער כמו שלי שמאחורה הוא יפה ומקדימה לא ?
15 בפברואר 2019, 21:23
הלבשה תחתונה
2 תשובות
מה ?
כשאת לוקחת אותו אחורה הוא יפה את מתכוונת וקדימה הוא מכוער?
q
queen ari
כן
ת
תבחרו אתם ^^
באותו הנושא:
למה רובם המוחלט של הבנים עם תספורת מקדימה שיער ומהצדדים ומאחורה גלח?
בנות עם תסביך קראש שיכולות להזדהות ולא לעקוץ..:-(
למה השיער שלי נראה ככה מאחורה..?מה אפשר לעשות?
למה כולם צוחקים על בנות שאוהבות את לנה דל ריי שהן בנות עם תסביך אב?
כדאי לצבוע פס בשיער מאחורה? (שיער שחור מתולתל)
אני קצת בתסביכים לגבי השעה. היה אמור להיות 2:51 עכשיו נכון? כבר העבירו את השעה אחורה??
זה בסדר ללכת לבת מצווה של אחות של חברה שהזמינה אותי עם חולצה שמאחורה היא פתוחה?
למה השיער שלי נראה ככה מאחורה?זה נורמלי שיש כאלה רווחים מאחורה..?
יש לי תסביכי גובה, איך להשלים עם הגובה שלי? בת 18 וגובה 1.50
למה השיער שלי נראה ככה מאחור?
איך קוראים לתסביך כזה שאמא מקנאה בבת שלה?