6 תשובות
חברי את הוואטסאפ שלך למחשב ושלחי לעצמך.
שואל השאלה:
עשיתי דרך הווצאפ אבל זה לא מופיע גלריה
גם לא באתבום של ווצאפ
אנונימי
חפשי אם יש לך אפשרות בקבצים שלי (אם יש לך אופציה כזו) ותעבירי בתוך הטלפון לגלריה.
ניסית דרך תמונות? (אין לי כוח להסביר, אבל זה של גוגל והוספתי קישור)
תנסי דרך ווצאפ
תנסי דרך drop box (אולי יעבוד לך שם) זה כמו drive.
ודרך וואטסאפ לא כדאי כי זה מוריד איכות ומשנה קצת את הסרטון