7 תשובות
לא.
לא
השם יפה לדעתי.
פחות ליהודים, כי הוא מסמל משהו מסוים לפי התורה.
היי לי קוראים ליליה.
אני חושבת שהשם הזה ממש יפה :)
אנונימית
אחלה שם לבת. לילי וליליה ולילית. ככה זה יסנן את המיזוגנים הגדולים.
אנונימית
צודקת.
האמת שאני אוהב את השם הזה, אני חושב שהוא יפה, אבל פחות מתאים ליהודים.
ההתנסחות שלי הייתה נוראית.