6 תשובות
אם את טהורה וחסרת שיער אז זה מיותר בשבילך :/
חלקנו עובדות קשה בשביל זה xd
אני רק מסדרת גבות כי אין לי שפם
אנונימית
אני בלונדה אז אני לא צריכה לעשות
יש לי חברה שלא עושה, זה תלוי בגדילה שלך תלוי אם יש לך מלא שערות ואם רואים איתן.
אני לא עושה... ולמה מיותר? זה לאסתטיקה. מי שאין לה לא מורידה
אני עושה גבות לא שפם בנתיים