4 תשובות
אני נמצא ליד טבריה ודיי גשום פה
שואל השאלה:
אתה רציני?
אני בטבריה ואני לא שומעת גשם בכלל? אני אומנם בבית סגור אבל התריסים בחלון מוגפים...
אתה רציני?
אני בטבריה ואני לא שומעת גשם בכלל? אני אומנם בבית סגור אבל התריסים בחלון מוגפים...
אנונימית
אני נמצא בדרום רמת הגולן זה איזה 40 דקות נסיעה מטבריה ודיי גשום פה
שואל השאלה:
בטבריה כרגע לא .. אתמול היה גשום.. אני ממש מקווה שלא יהיה גשום, כי אני צריכה לצאת עכשיו.. אבל אני חייבת לדעת מה התחזית למחר
בטבריה כרגע לא .. אתמול היה גשום.. אני ממש מקווה שלא יהיה גשום, כי אני צריכה לצאת עכשיו.. אבל אני חייבת לדעת מה התחזית למחר
אנונימית
באותו הנושא: