10 תשובות
כן כן כן!!!
אני שונאת מדע בידיוני וכל זה וממש אהבתי ריק ומורטי
אני שונאת מדע בידיוני וכל זה וממש אהבתי ריק ומורטי
סדרה חמודה
לא
אני אישית לא התחברתי
אני אישית לא התחברתי
כן כן
כן
כן
כע
כן אחשלי
אבל תדע מראש שזה לא כזה גאוני כמו שכולם אומרים
אחלה סדרה סך הכל
אבל תדע מראש שזה לא כזה גאוני כמו שכולם אומרים
אחלה סדרה סך הכל
אנונימי
כן, כדאי לנסות.