10 תשובות
כן כן כן!!!
אני שונאת מדע בידיוני וכל זה וממש אהבתי ריק ומורטי
סדרה חמודה
לא

אני אישית לא התחברתי
כן כן
כן
כן
כן אחשלי
אבל תדע מראש שזה לא כזה גאוני כמו שכולם אומרים
אחלה סדרה סך הכל
אנונימי
כן, כדאי לנסות.