התחברות
הרשמה
ממש קשה לי לקום בבוקר מהמיטה... מרגישה כאילו אין טעם. אני בדיכאון?
15 בפברואר 2019, 09:33
עייפות
בוקר
4 תשובות
לא.
ת
ת ר נ ג ו ל ת
לא, בדרך כלל כולם ככה בבוקר.
F
Finger Painting Of The Insane
לא
אני גם ככה
I
Im fine
לא גם אני כזה
ב
בּרלִין-Berlin
באותו הנושא:
בבוקר, כמה זמן לוקח לכם לקלוט שבוקר וצריך לקום מהמיטה?
אני דתייה אבל מרגישה שה' לא איתי כאילו הוא כן עושה לי ניסים כמו לקום בבוקר ושאני אהיה בריאה אבל אם אני מבקשת משהו
מה גורם לכם לרצות לקום מהמיטה כל בוקר?
מה גורם לכם לקום מהמיטה בבוקר? ביום שאין לכם לימודים/עבודה
מאז ששתיתי שוקו בבוקר מרגישה כאבי בטן אני מרגישה כאילו אוכלים אותי מה לעשות?
אני מרגישה רע לא מסוגלת לקום מהמיטה מרגישה חסרת אונים
כאבי תופת במחזור, חולשה כבדה, חוסר יכולת לקום מהמיטה וסף עילפון - על מה זה מעיד?
קרה לכם שקמתם בבוקר ופתאום החלטתם שלא בא לכם לקום מהמיטה וללכת לבית ספר?
אמא שלי נתנה לי מכות בגב, אני לא יכולה לקום מהמיטה מכאבים, מה אני עושה?
למה כשישנים לפעמים מרגישים כאילו נפלת מהמיטה משהו מוזר לא יודעת איך לתאר..
לקום מהמיטה בשביל להתקלח? אני במחזןר