5 תשובות
שואל השאלה:
שתיתי מה זה אמור לעזור
שתיתי מה זה אמור לעזור
אנונימית
היי
הכל בסדר. אני הייתי במצב בזה.
אני יודע כמה זה מרגיש חרא.
קחי נשימה עמוקה.
אם את צריכה עוד לבכות אז תבכי.
ואם את רוצה לדבר איתי בפרטי את מוזמנת.
הכל בסדר. אני הייתי במצב בזה.
אני יודע כמה זה מרגיש חרא.
קחי נשימה עמוקה.
אם את צריכה עוד לבכות אז תבכי.
ואם את רוצה לדבר איתי בפרטי את מוזמנת.
שואל השאלה:
אני לא חלשה בגלל זה, אני חלשה כי אני בוכה כל היום וכי היום הזה מכביד עליי ואני מרגישה שאני מתפרקת ואני מאבדת שליטה....
אני לא חלשה בגלל זה, אני חלשה כי אני בוכה כל היום וכי היום הזה מכביד עליי ואני מרגישה שאני מתפרקת ואני מאבדת שליטה....
אנונימית
את יכולה לספר מה קרה היום אם בא לך.
תרגישי בנוח ^^