3 תשובות
מכירה את זה אבל זה רק קול.. אני בטוחה שזה לא קריטי.
שואל השאלה:
אני לא יכולה... אפילו עם החברה הכי טובה שלי אני לא מדברת בטלפון למרות שאני רואה אותה כל הזמן..
אני לא יכולה... אפילו עם החברה הכי טובה שלי אני לא מדברת בטלפון למרות שאני רואה אותה כל הזמן..
אנונימית
מזדהה, תקשיבי בסופו של דבר היא תשמע אותו.. זה רק קול תנסי להתגבר על זה, אחרי הפעם הראשונה שתדברי איתה יהיה לך יותר קל.
באותו הנושא: