11 תשובות
שואל השאלה:
למה באינסטרגם?
אנונימי
מצלמה של הטלפון?
אנונימית
המצלמה של האייפון.
אני לא מצטלמת חוח
בדרך כלל בסנאפצט
אוהבת את המצלמה שם...
סנאפצ'ט
סנאפצאט בגלל הפילטרים._.
יש אפליקציות שדומות לסנאפצאט, את יכולה לחפש ואולי תאהבי כי זה גם חמוד כזה.
לא קשור לפילטרים, משהו במצלמה שם יותר יפה
גם כשלא שמים פילטרים
מישהו מבין למה אני מתכוונת?
סנאפצאט אינסטגרם
מצלמה של הטלפון .-.
רק אינסטגרם.
ושומרת את התמונות.