14 תשובות
תיהיה עצמך אחי.. לא צריך לבקש עצות
מי שתנסה להכיר אותך תנסה בזכות מי שאתה..
שיכיל אותי שיתעניין שיצחיק שיסקרן שיקשיב באמת שיהיה אכפתי זהו בגדול
ושלא יברח באמצע שיחה
דבר ראשון שיהיה אמיתי ולא ישחק משחקי אגו וכל החרא הזה
שואל השאלה:
להיות חברותי עם זאת ששלחה לי הודעה או לא?

פשוט לא באלי על החפירות שלה כל כך?
אנונימי
אחי לדעתי תאמר תודה שמישהי מדברת ותענה.
רוב הבנות ששולחות לי כותבות:
היא:היי
אני:היי מה קורה
ואין מענה.
אני חושבת שאם לא בא לך אז לא זה סתם בזבוז זמן בשבילך ובשבילה
אם לא בא לך על החפירות שלה אז תגיד שלא בא לך לדבר. זה מה שהתכוונתי במשחקים. אל תהיה נחמד סתם ותפתח לה ציפיות
שואל השאלה:
כן כולן רושמות לי הודעה כי משעמם להן. ואני יודע שזה לא התקדם לשום מקום כי היא גדולה ממני בהרבה אז לא באלי להשקיע עליה כוח ואנרגיות
אנונימי
אז תשאל אותן "יש טעם להשקיע בזה אנרגיות או שזה לא יתקדם לשום מקום?"
אחי יש בנות שמתעניינות.
יש מלא בנות מכאן למשל שיש לי תמספר ובוואטס אפ מדברים והשיחה זורמת, בגדול שווה לך לנסות לדבר
איתן.
אם אתה כמוני וכיף לך להכיר אנשים חדשים לך על זה.
אל תשלול בגלל הגיל. אבל לדעתי אתה בכלל לא בקטע שלה אז חבל לנסות. כן אישה מצריכה לרוב הרבה סבלנות זה שתקשיב לה היום לא אומר שזה נגמר בזה גם מחר תצטרך להקשיב לה ובערך כל החיים. ואם כרגע אין לך סבלנות לדעתי אל תכנס לזה... או שתחפש אישה שפחות צריכה את זה
שואל השאלה:
היא גדולה ממני בעשרים שנה למה שאשקיע עליה זמן ואנרגיות אם היא לא תיהיה גם ככה האישה שלי לכל החיים?!
אנונימי
מאיפה אנחנו אמורים לדעת שהיא גדולה ממך ב20 שנה? בחייאת..
אנחנו לא אמורים לנחש פרטים סכ"ה מנסים לעזור ולייעץ. אז למה אתה שואל אם אתה יודע את התשובה בעצמך