4 תשובות
שואל השאלה:
ומאיפה לוקחים את התמונה?
אנונימית
או מהגלריה או מההילייטס
נכנסים להיילייט ואז לעריכה ואז מופיע לך את השינוי של התמונת שער.
אם באלך את גם יכולה לשים תמונה מהגלריה ואת לא חייבת לעלות אותה לסטורי.
לחיצה ארוכה על העיגול מהמסך בית שלך או מה שזה לא יהיה
אדיט היילייט
אדיט קובר