8 תשובות
לישון
אצלי
לישון אצלי
לישונצלי
רוצה לבוא לישונצליי?
אנונימית
לישון אצלי
שואל השאלה:
חח מסכים^מה הבעייה להגיד לישון אצלי..במקום הסלנג
אנונימי
כדי שאנשים כמוך ישאלו מזה ואז כולם יכירו את זה
לישון אצלי זה משעמם
לישונצליי זה של מאגניבים
זה היה בציניות וואייי
אנונימית
שואל השאלה:
כן הם אחלה
אנונימי