6 תשובות
שואל השאלה:
בן אדם. גופה זה חיה מתה. אם לא הבנת עדיין
בן אדם. גופה זה חיה מתה. אם לא הבנת עדיין
אנונימית
הבנתי למה התכוונת. כן לפעמים מתבלבלים בין גופה לגוף, מה לעשות
לא כל הטבעונים כאלו, אבל בם סתם מגזימים בשביל שיהיה לנו מצפון (לא עובד)
כי אחי זה גופה
את לא יכולה להתווכח עם עובדות
את לא יכולה להתווכח עם עובדות
יעני החיות המתות
באותו הנושא: