12 תשובות
בקושי ללכת לאכול הרבה פחמימות ביעקר פחמימות ולאכול המון גם שאתה לא רוצה
לאכול הרבה שומנים! לא פחמימות
כמו אבוקדו, אגוזים, טחינה
חשוב עדיין להישאר בריאה גם כשמשמינים, לדחוף גאנק זו לא הדרך :)
עדיף שלא לאכול הרבה שומנים.
ככה תהיה עליה בעיקר באחוז שומן..
לאכול תפריט מאוזן, פשוט הרבה אוכל.
עליה באחוז שומן - להשמין... זו המטרה שלה ^ אם היא הייתה אומרת שהיא רוצה להתחטב ולעלות במסה הייתי כותבת לה להרים משקלים כבדים בחדר כושר ולאכול הרבה פחמימות מורכבות ובעיקר חלבונים
הוא רוצה לעלות במשקל.
אם הוא יעלה רק באחוז שומן זה יהיה לא בריא.
כמובן שהוא צריך לעלות גם באחוז שומן אבל לא רק.
שואל השאלה:
אני בן!!!
אנונימי
למה שזה יהיה לא בריא? זה תלוי בסוגי השומנים, שומן טראס ושומן רווי וכל אלה באמת לא בריאים, אבל אלה שאני כתבתי מאוד מאוד בריאים
מצטערת שואל השאלה חח
דיאטה עם יותר מדי שומנים היא לא טובה.. תפריט מאוזן זה הכי בריא, כי אם הוא יתרכז רק בשומנים לא יהיו לו מספיק חלבונים ופחמימות בגוף, ובגלל זה זה יהיה לא בריא..
לא יותר מידיי שומנים, לא תריך להגזים בשום דבר בחיים, פשוט להוסיף אקסטרה מן הסתם בגלל שזו דיאטת השמנה
אבל אם תישאל אותי אין כזה דבר יותר מידי אבוקדו 3>
^אהה.. חשבתי התכוונת לאכול רק שומנים..
לא מה פתאום! חחח כתבתי "לאכול הרבה שומנים" לא רק (: