5 תשובות
כן סבבה
N19
שואל השאלה:
זה לא יצא חוצפה כזה מידי שרשמתי ובאישור הרופאה כאילו חח?
אנונימית
זה בסדר, זה להציב את כל העובדות כדי שהיא תבין את זה מהר יותר מאשר שהיא תחשוב ששיקרת.