2 תשובות
להעסיק את עצמך, למצוא מה לעשות.
כשאת יושבת בבית ולא עושה כלום, את תרגישי כל דקה ודקה מזמנך. את צריכה למצוא משהו שיעסיק אותך מהמחשבות על הזמן שלא עובר וכך הוא יעבור מהר יותר.
כשאת יושבת בבית ולא עושה כלום, את תרגישי כל דקה ודקה מזמנך. את צריכה למצוא משהו שיעסיק אותך מהמחשבות על הזמן שלא עובר וכך הוא יעבור מהר יותר.
תנסי לראות את כל הפרקים של היפים והאמיצים