15 תשובות
ללכת לישון
ללכת לפסיכיאטר.
לעשות איתם שחנש
אנונימית
תדבר איתם אולי יש להם דברים חשובים/מעניינים לומר לך.
תעשו קומזיץ ליד הגהינום ותשירו חד גדיא.
באמת שאני לא מדבר איתך כרגע
אז אולי כדאי שתטפל בעצמך
אני מקווה שאתה ממציא את זה כי אם זה נכון זה נוראי תילך לפסיכולוג או פסיכיאטר ותספר לו על זה שיתנו לך תרופה כי אם לא זה יילך ויחמיר
גם אני שומעת מישהו שאומר לי לעשות דברים באוזן. מרגיש באמת כמו השטן. יש תרופות לזה
להפסיק עם הסמים אח שלי
אנונימית
ממליצה ללכת לפסיכולוג בהקדם...בהצלחה!
לחזור בתשובה?
אנונימית
תזרוק לו מילה גם אני רוצה לשרוף את העולם הזה
תנסה לעשות סיאנס אבל בזהירות.
ממליץ ללכת לפסיכולוג
יש מצב שזה כיזורפרניה