4 תשובות
עזבי את החוסר ביטחון, אני לא בעד להכיר מאחורי מסכים ובטח לא כשאת בת 15.
אם הציע לך, משמע שאת מצאת חן בעיניו. תסתכלי על זה ככה. אל תתני לחוסר ביטחון למנוע ממך לצאת לדייט.
שיהיה בהצלחה.
שיהיה בהצלחה.
את בת 15 אחותי, הצרכים שלכם שונים מאוד.
לסרב. את בת 15 את אפילו עדיין קטינה. חוץ מזה אם זה דרך האינסטגרם מה שהוא מצא בך זה רק חיצוניות.
אנונימית
באותו הנושא: