10 תשובות
שתשלח הודעה
שאלה טובה (-_-)
אבל אני מכירה המון שלא אוהבים קשות להשגה בקטע מוגזם.
ואני גם לא סובלת את זה
שתשלח הודעה
ברור שתשלח הודעה..
קשה להשגה
תשלח הודעה
יואו אני לא סובל את המשחקים המפגרים האלה. שתשלח הודעה ולא תשחק אותה קשה להשגה כבר לא רודף אחרי אנשים מי שרוצה רוצה מי שרוצה לשחק משחקים שישחק במישהו אחר
תשלח הודעה
שתשלח הודעה.
בחורה שמשחקת אותה קשה להשגה בסוף פשוט ירד לי ממנה וירד לי החשק לדבר איתה ואני אפסיק. המשחקים האלו לא עוזרים בעליל
הקשה להשגה הזה ממזמן כבר לא קונה אותי. אני מעדיף בחורה אסרטיבית שיודעת מה היא רוצה מעצמה והכי ישירה שבעולם וקודם כל כנה עם עצמה.