6 תשובות
לא
כן יש , אני לא ידועת איך עושים בכלאקזי אבל באייפון ככה -
את בוחרת הודעה לוחצת העבר לוחצת העתק שולחת לעצמך או למישהו ורדום לך בצד את הכל
סטוקרית רמה 8720
באותו הנושא: