6 תשובות
לא עדיין לא
לא
כן יש , אני לא ידועת איך עושים בכלאקזי אבל באייפון ככה -
את בוחרת הודעה לוחצת העבר לוחצת העתק שולחת לעצמך או למישהו ורדום לך בצד את הכל
את בוחרת הודעה לוחצת העבר לוחצת העתק שולחת לעצמך או למישהו ורדום לך בצד את הכל
סטוקרית רמה 8720
לא
באותו הנושא: