4 תשובות
ככה זה לכולם בהתחלה, ויש מישהו באינטרנט בלי ידיים והוא מנגן ברגל בכלל.. כל דבר זה עניין של תרגול!
^^בדיוק. גודל לא חשוב (מדברים על גיטרה כן?) גמישות חשובה. אדם שיש לו יד גדולה ואין לו גמישות גם לא יצליח לנגן.
שואל השאלה:
מפרט לא קשור לזה
אנונימית
מפרט?
אנונימית