11 תשובות
מדורדר ביותר
טעון שיפור
דור מזויין
סליחה מצויין
אנונימית
נאחס טיפה
חרא ממש
יש יתרונות וחסרונות כמו בכל דבר...
מטומטם יותר.והבעיה היא בזה שהוא מנסה להיראות חכם יותר.
אנונימי
כאילו שיש לנו מושג מה היה פעם, לא חיינו אז.
אני חושבת שזה דור מצויין, הרבה יותר מקבל ופתוח מפעם, אין שום ספק.
מדורדר אבל משכיל חח
חכם יותר.
עצלן יותר.
יש חסרונות ויש היתרונות.
האשטג דור המילניום שולט נודר
האשטג דודופארוק שולט בדור הזה
כפוי טובה