3 תשובות
חחח אהבתי
והוא עובד במדינות מסויימות (בינהם וויאטנם)
לדעתי ברית המועצות זאת באמת תקופה טובה
והוא עובד במדינות מסויימות (בינהם וויאטנם)
לדעתי ברית המועצות זאת באמת תקופה טובה
קומוניזם יכול לעבוד רק כשאין שחיתות. אבל בעולם האמיתי יש המון שחיתות אז הוא לא יכול לעבוד.. גם לא בטוח שלאנשים יהיה אינטרס לעבוד קשה אם הם יקבלו את אותה המשכרת כמו מישהו שעובד במשהו פחות קשה..
רציני, כשהייתי בצבא הייתי נורא מתוסכל, נהג שבא לשעתיים לבסיס ואני שבבסיס לפעמים במשך 14 ימים רצוף כולל שינה שם מקבלים אותה משכורת בסוף החודש.. זה לא דבר שיכול לעבוד ככ.. אולי זה יתפקד יותר אם תקבל יותר ביחס לכמה שאתה עובד ואיך אתה עובד ובמה אתה עובד..אבל גם שם יש אופציה לשחיתות של הבוס.
רציני, כשהייתי בצבא הייתי נורא מתוסכל, נהג שבא לשעתיים לבסיס ואני שבבסיס לפעמים במשך 14 ימים רצוף כולל שינה שם מקבלים אותה משכורת בסוף החודש.. זה לא דבר שיכול לעבוד ככ.. אולי זה יתפקד יותר אם תקבל יותר ביחס לכמה שאתה עובד ואיך אתה עובד ובמה אתה עובד..אבל גם שם יש אופציה לשחיתות של הבוס.
אנונימי
כי בקיבוצים זה נעשה מבחירה חופשית ו"התנדבות" של כל אדם ובעולם כשזה היה זה לא היה ככה
באותו הנושא: