5 תשובות
האמת, לא יצא לי לחשוב הרבה
קוראים לכלבים שלי "ריו" "פונצו"
לתוכי ג'ייקוב לעוד תוכי שולמית ולעוד תוכי דייגו
לדגים אין שמות
קוראים לכלבים שלי "ריו" "פונצו"
לתוכי ג'ייקוב לעוד תוכי שולמית ולעוד תוכי דייגו
לדגים אין שמות
את לא היית צריכה להוסיף את השאלה שבפירוט, השאלה שבכותרת כבר נחשבת xd
ולשאלה:
לוויתנים ודולפינים הם יונקים, לכל היונקים ממין נקבה יש מחזור, משמע, לוויתנים ודולפינים ממין נקבה מדממות בים פעם בחודש.
זה מגעיל אני יודעת.
ולשאלה:
לוויתנים ודולפינים הם יונקים, לכל היונקים ממין נקבה יש מחזור, משמע, לוויתנים ודולפינים ממין נקבה מדממות בים פעם בחודש.
זה מגעיל אני יודעת.
שואל השאלה:
באמת?
זה לא נפסל כי זה לא על ייעוץ וזה חסר מהות או משהו?
באמת?
זה לא נפסל כי זה לא על ייעוץ וזה חסר מהות או משהו?
נופ^
אם את רוצה להמשיך לסבול לנצח, למה את חיה? (סוף יולי הזה, האמנתי שכשמישהו מת הוא מרגיש את מה שהוא הרגיש בתקופה האחרונה. המחשבה הזאת הפילה את כל המחסום שבניתי נגד אובדניות והייתי אובדנית עד אמצע אוקטובר)
שאני בי (בסוף התברר שאני שוב מחבבת את האקס שלה)
אם מחשבות אובדניות היו מילים שמישהו אומר, הוא הכי חסר טאקט שיש (כי אצלי נה מופיעות מתי שאני לחוצה מאוד או עצובה מאוד ואני במצב שלוקח לי יותר זמן לנפנף אותן הלאה. אני לא אובדנית)
שאני בי (בסוף התברר שאני שוב מחבבת את האקס שלה)
אם מחשבות אובדניות היו מילים שמישהו אומר, הוא הכי חסר טאקט שיש (כי אצלי נה מופיעות מתי שאני לחוצה מאוד או עצובה מאוד ואני במצב שלוקח לי יותר זמן לנפנף אותן הלאה. אני לא אובדנית)
באותו הנושא: