3 תשובות
כמו האח הגדול, רק שעושים שם משהו, ובמקום בית זה עיר..
שואל השאלה:
אבל הם קונים דברים...למה?
אנונימית
קבוצה של אנשים נכנסת לעיר עתידנית והם צריכים לשרוד ולהתקיים לפי תקציב אישי שיש לכל אחד מהם, הם מתחילים מאותו סכום כסף אבל הוא יכול לרדת ולעלות בהתאם להוצאות ולהכנסות שלהם.
יש טבלה שבה רשום מי המתמודד עם הכי הרבה כסף ועד למתמודד עם הכי פחות כסף, המתמודד עם הכי פחות כסף יוצא מהעיר ובמקומו נכנס תושב חדש.
המנצח זה מי שנמצא מקום ראשון בטבלה בסוף העונה
הם קונים דברים כי ככה הם חיים, הם צריכים לקנות את אוכל, בגדים, מקום לינה וכו'..