6 תשובות
כן..למה שלא?
כן
הכל תלוי באופי.
אתה נחמד? אם כן אז יהיה לך סיכוי עם בנות, והאמת גם אם לא, יש ילד מעצבן בשכבה שלי שבכיתה ו הוא יצא עם מישהי (אני ושני הילדים האלה למדנו בבתי ספר שונים)
בקיצור תמיד יש סיכוי עם בנות
זה תלוי באופי שלך ואיך שאתה מתנהג
הרבה מעבר למראה חיצוני
אנונימית
באותו הנושא: