8 תשובות
רווקה וטוב לי
אוקיי
בואי
בואיי
יאלה
חבר בגיל שלי זה לא חבר אז.
בואיי
אנונימית
זה שאין לי חבר זה לא אומר שלא טוב לי ככה._.^
באותו הנושא: