4 תשובות
כי הם רוצים לראות תתגובה שלך ואם זה מרשים אותך כן יש כאלה שמקללים ליד בנות בכוונה ..
שואל השאלה:
לאלא הוא לא דובר איתי בכלל אני רק ישבתי לידם
לאלא הוא לא דובר איתי בכלל אני רק ישבתי לידם
אנונימית
יכול להיות שהוא דיבר עלייך.
כי הוא זבל שלא מכבד והוא לא שווה אותך.
באותו הנושא: