4 תשובות
כי הם רוצים לראות תתגובה שלך ואם זה מרשים אותך כן יש כאלה שמקללים ליד בנות בכוונה ..
שואל השאלה:
לאלא הוא לא דובר איתי בכלל אני רק ישבתי לידם
אנונימית
יכול להיות שהוא דיבר עלייך.
כי הוא זבל שלא מכבד והוא לא שווה אותך.