12 תשובות
זאת אבריל לאבין?
זה מהמם!
אנונימית
זה יפה אבל צריך לעצב קצת את הפנים נראליי.. אבל אם יש לזה סגנון מסוים זה יפה:))
אאמאלהה את מציירתת ממוושלםם
8, מקסים (:
שואל השאלה:
זה היה אמור להיות היא אבל זה לא יצא לי דומה אז שיניתי את הפנים והאף... ותודה:)
את ממש מוכשרת (;
יואו יא מוכשרץ
שואל השאלה:
תודה.. ואני יודעת שחסר לזה משהו אני לא מציירת מושלם תמיד יש לי פאק בכל ציור...
זה לא יצא דומה לה אבל זה מאוד יפה
שואל השאלה:
אני יודעת שזה לא דומה לה..
ואוו מהמם פשוט! 10000000000000000000