12 תשובות
זאת אבריל לאבין?
זה מהמם!
זה מהמם!
אנונימית
זה יפה אבל צריך לעצב קצת את הפנים נראליי.. אבל אם יש לזה סגנון מסוים זה יפה:))
אאמאלהה את מציירתת ממוושלםם
8, מקסים (:
שואל השאלה:
זה היה אמור להיות היא אבל זה לא יצא לי דומה אז שיניתי את הפנים והאף... ותודה:)
זה היה אמור להיות היא אבל זה לא יצא לי דומה אז שיניתי את הפנים והאף... ותודה:)
את ממש מוכשרת (;
יואו יא מוכשרץ
שואל השאלה:
תודה.. ואני יודעת שחסר לזה משהו אני לא מציירת מושלם תמיד יש לי פאק בכל ציור...
תודה.. ואני יודעת שחסר לזה משהו אני לא מציירת מושלם תמיד יש לי פאק בכל ציור...
זה לא יצא דומה לה אבל זה מאוד יפה
8
שואל השאלה:
אני יודעת שזה לא דומה לה..
אני יודעת שזה לא דומה לה..
ואוו מהמם פשוט! 10000000000000000000
באותו הנושא: