6 תשובות
בהגדרות
שואל השאלה:
מאוד עזרת -_-
אנונימית
מסכים עם שואלת השאלה
כאילו ככה זה אצלי בגלקסי אם יש לך אייפון כנראה זה שונה
הצליח?
בהגדרות, אם האינסטגרם שלך בעברית כתוב "חזרה לחשבון האישי", אם הוא באנגלית כתוב "switch back to personal accound"