6 תשובות
בהגדרות, אם האינסטגרם שלך בעברית כתוב "חזרה לחשבון האישי", אם הוא באנגלית כתוב "switch back to personal accound"
הצליח?
כאילו ככה זה אצלי בגלקסי אם יש לך אייפון כנראה זה שונה
מסכים עם שואלת השאלה
שואל השאלה:
מאוד עזרת -_-
אנונימית
בהגדרות