13 תשובות
מצטרפת לשאלה
אנונימית
למה בת צריכה לעשות משהו לבן??
שואל השאלה:
למה לא
אנונימי
עוזבות אותי בשקט ולא נהיות אובססיביות וסטוקוריות וחייבות לדעת כל רגע איפה אני עם מי אני וכל זה כשאני לא הבן זוג שלהן
אני מאוד מעריך את זה
אנונימי
כי זה די מטריח אתכן...(?)
פאקינג ביד, זאת הדרך לקנות את ליבי❤
אנונימי
כל דבר שבתתעשה לי שהוא חמוד כו שאם שככתי משהו אז להבי לי להגיד לי שהיע אוהבת אותי וגם כמו להחזיק לי את היד
אני אוהב בנות שעושות לי נעים ומחבקות אותי ומנשקות אותי
בתור בת שהם עושים כל מה שאני אומרת
בלי לצייץ
אנונימית
מדברות איתי
אנונימי
מכינות אוכל קל
בתור בת זוג שתאהב אותי ותתמוך בי
לפי דעתי (אני בת כן?) הם צריכים מישהי שתתמוך ותאהב בגלל זה כתוב נשיקות וחיבוקים. וגם שמחזיקים את היד.