3 תשובות
אני משתחרר מכל השעות של מתמטיקה כי אני לומד לבד את כל החומר ועושה את המבחנים
אנונימי
כדאי ללכת.
בתור אחת שמפסידה שעתיים בשבוע הם לומדים המון בכיתה וזה מלא חומר להשלים.
בתור אחת שמפסידה שעתיים בשבוע הם לומדים המון בכיתה וזה מלא חומר להשלים.
נראה לי שעדיף שתלכי ..
באותו הנושא: