9 תשובות
תשלחי לה הודעה
"שלום, אני מצטערת על אי ההבנה שקרתה בבייביסיטר היום.
*להסביר מה קרה בדרך מנומסת*
מקווה שהסיטואציה ברורה עכשיו,
אני לעולם לא אעשה משהו כזה ומקווה שלא נגרם לחץ מיותר."
תסבירי לה בצורה רגועה שהילדה צעקה כי משהו כאב לה והעירה את אח שלה, והוא זה שצעק עליה. אם היא לא רוצה להקשיב ומתנהגת אלייך בזלזול תעזבי אותה. תמצאי מישהי אחרת לעשות לה בייביסיטר
שואל השאלה:
למה שאצטער על משהו שלא עשיתי היא העיפה אותי בכעס וללא תשלום
אנונימית
תנסי לצאת כמה שיותר מנומסת, זה בהחלט לא אשמתך אבל כרגע היא בטוחה שכן וצריך לשכנע אותה לסמוך עלייך שוב
אל תנסי להוכיח יותר מדי
שואל השאלה:
אני ממש לא צריכה לשכנע שהיא תחליט לבד אם לסמוך עליי או לא לי אין שום עניין לא עשיתי כלום היא זאת שהתנהגה מפחיד צעקה סילקה אותי ולא שילמה אם כבר אני זו שצריכה לסמוך עליה שוב
אנונימית
אל תלכי ראש בקיר. את יכולה לנסות לעמוד על שלך ולדרוש את הכסף אבל אם לא אז לא בכוח. זה לא שווה את זה
איזו חוצפה אל תדברי איתה וזה ממש גזל שהיא לא שילמה לך תערבי את אימא שלך
שואל השאלה:
היא כזה דפקה ממש חזק בדלת כאילו שהיא חשבה שאני מתעללת בילדה או מכה אותה או משהו ואז פתחתי היא הייתה עצבנית נורא באתי לספר לה מה היה לא נתנה לי להכניס מילה זרקה לי טוב טוב יאללה לכי לכי הלכה לילדה אמרה לה אמא פה והילדה נרגעה והילד גם שיחק אותה ישן אין לי דרך להוכיח שזו לא אני. מחר תאשים אותי במכות וצעקות לילדה ולא עשיתי כלום. לא יודעת מה לעשות. מצידי שתקח אותי למכונת אמת למה שהיא רוצה
אנונימית