5 תשובות
לא כזה..מלא פקקים זה אחלה
לא. זה מעולה למען האמת, כמה שיותר פקקים ככה פחות מקום לטעויות
לא
לא, באמת שלא.
אני לומדת נהיגה בירושלים וכל הזמן אני שומעת על תלמידים של המורה שעברו טסט ראשון, אז אני מניחה שזה לא כזה נורא.
באותו הנושא: