התחברות
הרשמה
בלארוס הייתה פעם חלק מרוסיה הסובייטית? ואז בחוזה ברסט-ליטבוסק רוסיה וויתרה עליה?
9 בפברואר 2019, 17:44
רוסיות
רוסית
רוסיה
תשובה אחת
כן
p
pardon
באותו הנושא:
בנות הייתן יוצאות עם רוסים ובנים הייתם יוצאים עם רוסיות?
אני לא מבינה בלארוס היא לא חלק מרוסיה?
איזה טבעת הייתם מביאים לארוסה/ארוס שלכם?
איזה עדה לדעתכם הכי קרובה לרוסים (נוו לא רק רוסים כל הגוש הסובייטי)?
בנות ובנים הייתם יוצאים עם רוסים/רוסיות או אוקראינים/אוקראיניות?
רוסים - אם הייתה פורצת מלחמה בין ישראל לרוסיה בעד מי הייתם?
אם נולדתי בבלארוס זה נחשב שאני רוסי?
רוסים אוקראינים פולנים קווקזים קזחסטנים בלארוסים סלובקים הם כולם אשכנזים?
שאלה לרוסים, הייתם מעדיפים לצאת עם רוסיה או מזרחית?
למה כולם אומרים שכל הסובייטים הם רוסים ואם הם לא רוסים הם אוקריינים?? ולצורך השאלה אני עליתי מבלארוס (איפה שמינסק❤)
אם ההורים של סבא שלי נולדו בבלארוס שזה רוסיה הלבנה, לפני מלחמת העולם השנייה אז הוא נחשב, רוסי או פולני? או בלארוסי?