5 תשובות
הרגע שאלת
שואל השאלה:
אבל לבנות אסור לרצות גם? רק לבנים מותר?
בטח שמותר לבנות
אין שיוויון
יש בנות שפוסלות על זה שאין לבנים קוביות .
אז חצי מסכימה איתך.
אבל לדעתי זה שטחי ומגעיל גם אצל בנות וגם אצל בנים.