5 תשובות
הרגע שאלת
שואל השאלה:
אבל לבנות אסור לרצות גם? רק לבנים מותר?
אבל לבנות אסור לרצות גם? רק לבנים מותר?
בטח שמותר לבנות
אין שיוויון
יש בנות שפוסלות על זה שאין לבנים קוביות .
אז חצי מסכימה איתך.
אבל לדעתי זה שטחי ומגעיל גם אצל בנות וגם אצל בנים.
אז חצי מסכימה איתך.
אבל לדעתי זה שטחי ומגעיל גם אצל בנות וגם אצל בנים.
באותו הנושא: