7 תשובות
כן אבל כנל :/
שואל השאלה:
אם אני אפסיק זה יהיה בסדר?
אם אני אפסיק זה יהיה בסדר?
אנונימית
יותר מידי נורא
צריך מרחק של חצי מטר ממך
צריך מרחק של חצי מטר ממך
כן , למרות שאני עושה את זה גם זה הרבה קרינה ויש גם הרבה סיפורים שהטלפון התפוצץ וזה מסוכן בקיצור תפסיקי עם זה והכל טוב
ממש לא מומלץ. כדאי לך להפסיק, זה מלא קרינה.
זה קרינה
כן
באותו הנושא: