התחברות
הרשמה
הייתי בבית החולים בגלל כאב בצלע וקושי נשימה, מסתבר שנתפס לי השריר בצלעות
הרופאים הביאו לי כדור לכאבים ושחררו אותי, יום אחרי השריר עדיין תפוס וכואב, מה אפשר לעשות כדי לשחרר אותו לגמרי?
8 בפברואר 2019, 22:39
צלעות
צד שמאל
חזה
שרירים תפוסים
כאבים
תשובה אחת
תנסי לעשות מתיחות
Skylight
באותו הנושא:
רופא אורטופד בבית חולים צבאי נותן פטור נעליים בגלל פלטפוס או מדרסים או שניהם?
תקשיבו כנסו אתמול הייתי בבית חולים ו...
לא מםסיק לבכות במצב נפשי לא טוב וגם גופנית הייתי כל השבוע בבית חולים
אמרו שאריאנה גרנדה בבית חולים בגלל התקף חרדה חושבים שזה בגלל שמק נפטר?
האם תייר יכול ללכת לבית החולים בגלל כעבים ובגלל שהוא חולה או שהוא צריך לשלם קודם?
אני רוצה להיות מאושפזת בבית חולים עם אינפוזיה בגלל תת משקל!
עשיתי תאונה אתמול אני הייתי צריך להיבדק בבית חולים?
נגיד הייתי בבית חולים ואני משתחררת יביאו לי אישור לבית ספר?
היום הרביצו לי בבית ספר וממש כואב לי בצלע , יש סיכוי שהיא נשברה?
הייתי תקופה בבית חולים ואז ילד אחד אמר לי שילדים אמרו שהם לא רוצים שאני אחזור
הייתי בבית חולים ולא התקלחתי ואני יוצאת לבית חולים שוב להתקלח או שלא צריך?