7 תשובות
הזמן טס
לא.
עוד ארבעה חודשים נגמרת שנת הלימודים. זה מטורף.
כן האמת שהחודש האחרון עבר לי ממש מהר (וטוב שכך).
רגע אחד... מוחי משטה בי, או שעכשיו השמונה בפברואר? בכל אופן, מבחינת "יא אללה כמה זמן עבר" שניהם מוזרים לי באותה המידה (וזו מידה מאוד גבוהה). אבל יותר מוזר אם עכשיו ה-9 בפברואר, כי הטלפון שלי מראה שעכשיו ה-8!
חח אכן הזמן עובר מהר