12 תשובות
בחורה
בחורה
בחורה
אין שום דבר רע בלהיות לסבית / בי / לא יודעת מה עוד יש.
אין שום דבר רע בלהיות לסבית / בי / לא יודעת מה עוד יש.
שואל השאלה:
מה הבעיה עם ערבי? ולצאת עם ערבי זה משהו רע?
מה הבעיה עם ערבי? ולצאת עם ערבי זה משהו רע?
אנונימית
אני לא אחליט בישבילה, מה שטוב לה טוב לי!
בחורה
עם בחורה כי כך היא לפחות לא תביא לעולם ילד ערבי
בחורה.
כן כפרה עליך לצאת עם ערבי זה משהו רע.
כולם פה אומרים לה זה לא רע כי מפחדים כאילו "לפגוע"
אני אומר לך ערבי זה רע.
כולם פה אומרים לה זה לא רע כי מפחדים כאילו "לפגוע"
אני אומר לך ערבי זה רע.
אומרים לך*
בחורה
לא כי אני שונאת ערבים או משהו, אבל אני אעדיף שהבת שלי לא תתבולל.
לא כי אני שונאת ערבים או משהו, אבל אני אעדיף שהבת שלי לא תתבולל.
עם מי שבאלה
באותו הנושא: