7 תשובות
לא
קצת אבל ממש קצת ~
כן, אני בן אדם רגיש
בדרך כלל לא אבל בזמן האחרון כן
כן אני תמיד בוכה
רק בפעמים נדירות
ועוד איך. אני רוב הפעמים בוכה ומוריד דמעות בסרטים עצובים ומרגשים
באותו הנושא: