7 תשובות
לא
קצת אבל ממש קצת ~
כן, אני בן אדם רגיש
בדרך כלל לא אבל בזמן האחרון כן
כן אני תמיד בוכה
רק בפעמים נדירות
ועוד איך. אני רוב הפעמים בוכה ומוריד דמעות בסרטים עצובים ומרגשים