14 תשובות
חדווה
לשלי קוראים ביל
אבל תקראי לה בשם של מישהו מגניב/חשוב בעינך. ככה זה עובד שיהיה סיפור לשם
אבל תקראי לה בשם של מישהו מגניב/חשוב בעינך. ככה זה עובד שיהיה סיפור לשם
יש לי כבר 3 שנים גיטרה שלא מצאתי לה שם :(
גם חשמלית אדומה :(
גם חשמלית אדומה :(
אנונימית
בריאן/מיי
מחשמלת
אנונימי
איזו גיטרה זאת?
johnny
שואל השאלה:
תודה כולם^^^(:
תודה כולם^^^(:
אנונימית
לבריאות
מה החברה של הגיטרה?
אולי lucille כי בב. שולטט
אולי lucille כי בב. שולטט
redberry
פאק שכחתי איך קראתי לשלי
עופרה
ג'ני
או גיטי הגיטרה
או גיטי הגיטרה
באותו הנושא: