8 תשובות
מכיר כמה כאילו. היא ככל הנראה פשוט מחפשת לנצל אותם
אני כזאת,ואני לא מחפשת לנצל אף אחד ,הם היחידים הנורמליים אז אני מעדיפה איתם מאשר חארות שמנצלים אותי -_- ^-^
שואל השאלה:
אני כזאת בגלל זה שאלתי תודה על הביקורת
אני כזאת אני פשוט מתחברת יותר לבנים לא רואה בזה משהו רע
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני לא רואה
שיהיה לה בכיף
שתעשה מה שבא לה
שיעשו מה שטוב להם לא חושב כלום