13 תשובות
עדיף לאכול הרבה מאשר לא לאכול כלום.
חוץ מזה, שוקולדים ממש הורסים דיאטה.
חוץ מזה, שוקולדים ממש הורסים דיאטה.
שואל השאלה:
אבל זה לא דיאטה
אבל זה לא דיאטה
אנונימי
מוזמן לדבר איתי
תשלח הודעה בפרטי אוכל לעזור עם דיאטה
שואל השאלה:
תגידי פה
יש סיבה למה אני אנונימי
תגידי פה
יש סיבה למה אני אנונימי
אנונימי
אני לא יכולה ימחקו לי את התגובה
כבר עשו את זה..
שואל השאלה:
אז למה שתגידי לי משהו כזה? כי כאילו, אם זה עובר על חוקי האתר אז יש סיבה
אז למה שתגידי לי משהו כזה? כי כאילו, אם זה עובר על חוקי האתר אז יש סיבה
אנונימי
זה פשוט שאלה שאני רוצה לשאול לא בא לך לא צריך
שואל השאלה:
אז למה שלא תשאלי אותה פה? למה היא עוברת על חוקי האתר?
אז למה שלא תשאלי אותה פה? למה היא עוברת על חוקי האתר?
אנונימי
שואל השאלה:
אני קבעתי כבר תור לדיאטנית
אני קבעתי כבר תור לדיאטנית
אנונימי
באותו מצב ;(
אנונימית
שלחי שניה פרטי יש לי משהו להגיד לך בלי קשר
באותו הנושא: