9 תשובות
תלוי מתי
אני מת על הסנטר, הייתי הולך בעבר לבד כדי להתנתק מאחרים. אני גם יודע להתמצא בסנטר, מסתבר שהרבה לא מצליחים.
חח שיש לי מצב רוח וחבר שלי פנוי.
אבל אני מלא בסנטר עם חברים שלי, אחד הקניונים המושלמים
אבל אני מלא בסנטר עם חברים שלי, אחד הקניונים המושלמים
אני הייתי פעם אחת ממש אהבתי וחברות שלי שנאו ואני מחפשת משהיא ללכת איתה
הולכת כשאני בתל אביב, לא הרבה לצערי...
אני הייתי הולך פעם הרבה אבל לא משהו קבוע
שואל השאלה:
בדיוק חוזרת משם
בדיוק חוזרת משם
דיזינגוך סנטר זה הבית השני שלי
שואל השאלה:
יאא
יאא