מישהו בכיתה שלי סיפר לי שמישהו אמר שיש לי צחוק מפגר אבל לפני שהוא סיפר לי את זה הוא כזה אמר "**** אל תיעלבי נראלי שנינו
צריכים לשנות את הצחוק שלנו. הקטע זה שזה ידיד נורא טוב שלי והוא חמוד אליי ומצחיק והוא מגונן עליי ויש מצב שיש לו קראש עליי וזה אז מה הקטע שהוא אמר לי את זה זה לא כזה מזיז לי אבל אני לא מבינה